زعفران زعفران .

زعفران

پك زعفران

اگر قصد داريد يك كادوي منحصربه‌فرد براي يكي از عزيزان خود تهيه كنيد ما زعفران كادويي را به شما معرفي مي‌كنيم. زعفران، هديه‌اي خاص و يادگاري كهن از دل تاريخ است. اين ادويه خوش‌رنگ و بو و گران‌قيمت مي‌تواند در بسته‌بندي جذاب، هديه‌اي خاص و منحصربه‌فرد باشد. هديه‌اي كه نه‌تنها بسيار كاربردي است؛ بلكه زيبايي آن چشم‌نواز است و عطر و بوي خوشش در مشام ما مي‌نشيند. براي خريد يك پك زعفران ارزشمند، بايد آن را از فروشگاه‌هاي معتبري كه زعفران اصل قائنات را به فروش مي‌رسانند، خريد كنيد؛ چرا كه اصالت زعفران ايراني با نام قائنات شناخته مي‌شود. شركت زعفرانيه عرضه‌كننده زعفران اصل قائنات، اين محصول ارزشمند را در پك‌هاي كادويي متنوع با قيمت‌هاي مختلف به فروش مي‌رساند.
انواع پك‌ هاي هديه زعفران
اگر قصد داريد براي مناسبت‌هاي مختلف و موقعيت‌هاي متفاوت هديه‌اي خاص تهيه كنيد، پك‌هاي هديه زعفران كادويي مي‌تواند كادوي شما را ماندگار و منحصربه‌فرد سازد. شركت زعفرانيه معتبرترين شركت عرضه‌كننده زعفران ايراني است كه با درنظرگرفتن سليقه‌ها و موقعيت‌هاي مختلف براي هديه‌دادن، انواع پك‌هاي هديه را تهيه و در اختيار مشتريان عزيز قرار مي‌دهد. اين زعفران‌هاي كادويي باتوجه‌به اندازه، متعلقات پك‌ها و نوع بسته‌بندي قيمت‌هاي متفاوتي دارند. انواع پك‌هاي هديه زعفران بر اساس قيمت آن‌ها عبارت‌اند از:
هداياي اقتصادي
هداياي ميان‌رده
هداياي VIP
1. پك‌ هاي هديه زعفران كادويي؛ هداياي اقتصادي
انتخاب زعفران به‌عنوان يك هديه، بسيار خاص و ويژه است. چنين هديه‌اي مي‌تواند جذابيت‌هاي منحصربه‌فردي داشته باشد. يكي از انواع پك‌هاي زعفران كادويي هداياي اقتصادي است. همان‌طور كه از نام آن مشخص است قيمت اين پك‌هاي زعفران بسيار اقتصادي و مقرون‌به‌صرفه است و معمولاً براي هديه‌دادن در موقعيت‌هايي استفاده مي‌شود كه تعداد شركت‌كنندگان در آن موقعيت زياد است. البته مي‌توان از اين پك‌ها به‌عنوان پك‌هاي تبليغاتي و سازماني هم استفاده كرد. قيمت اين دسته از محصولات زعفران كادويي معمولاً از 75000 تومان شروع مي‌شود و حداكثر 235000 تومان است. هرچه متعلقات داخل جعبه بيشتر شود قيمت پك نيز افزايش مي‌يابد. نكته مهم اينكه با وجود آنكه قيمت‌ها بسيار مناسب هستند؛ ولي شركت زعفرانيه در تهيه پك‌هاي اقتصادي نيز نهايت ظرافت و دقت را به‌كار برده و باكس‌هاي هديه نفيس هستند. شما با خريد پك‌هاي اقتصادي مي‌توانيد خاطره‌اي ماندگار در ذهن مشتريان و مهمانان خود ثبت كنيد.
2. هداياي ميان‌رده
اين گروه از پك‌هاي زعفران كادويي قيمت بالاتري نسبت به گروه قبل دارند. به همين اندازه نيز تعداد متعلقات داخل جعبه، وزن زعفران و نوع جعبه نفيس‌تر از گروه قبلي است. هداياي ميان‌رده از قيمت 000/299 تومان شروع مي‌شوند و تا حدود 000/450 تومان موجود هستند. طراحي زيباي جعبه، پوشش مخمل جير قرمز يا مشكي داخلي همگي نشان‌دهنده احترامي است كه شركت زعفرانيه براي سليقه مشتريان خود قائل است. برخي ديگر از جعبه‌ها از ترمه ايراني هستند و رنگ و طرح زيباي ترمه اصل ايراني حقيقتاً بر جذابيت هديه مي‌افزايد.
3. هداياي VIP
همان‌طور كه از نام آن‌ها پيداست، اين دسته از هدايا بسيار خاص و منحصربه‌فرد هستند و براي افراد خاص آن‌ها را در نظر مي‌گيريم. مشخص است كه هداياي گروه VIP قيمت بالاتري نسبت به دو گروه قبلي دارند. اين دسته از پك‌هاي زعفران كادويي در بازه 000/440 تا 000/760 تومان قرار دارند. خريد اين گروه از پك‌هاي زعفران مي‌تواند چشم همگان را خيره كند. معمولاً براي بسته‌بندي هداياي VIP از جعبه‌هاي چوبي دست‌ساز، جعبه‌هاي خاتم‌كاري، معرق و انواع ديگري از هنرهاي اصيل ايراني استفاده مي‌شود. متعلقات داخل جعبه زعفران كه همراه با زعفران هستند معمولاً بيشتر از گروه‌هاي ديگر پك‌هاي هديه است.
ويژگي‌هاي پك ‌هاي هديه زعفران
هيچ موفقيتي بي‌دليل نيست. شركت زعفرانيه براي دستيابي به اين ميزان از اعتماد مصرف‌كنندگان فراز و نشيب‌هاي بسياري را طي كرده و با جمعي از بهترين متخصصان و طراحان در زمينه‌هاي مختلف همكاري مي‌كند. در حقيقت شركت زعفرانيه با شعار احترام به حقوق مصرف‌كننده و اعتلاي نام ايران و ايراني، تيمي گلچين از متخصصان را در اختيار دارد. كارشناسان مواد غذايي، طراحان هنري و همه دست‌اندركاراني كه در مجموعه زعفرانيه مشغول به كار هستند تلاش مي‌كنند محصولي ناب و ارزشمند عرضه كنند. محصولي كه نه‌تنها ارزش طلاي ناب قائنات را داشته باشد؛ بلكه لايق تمام مصرف‌كنندگان ايراني و خارجي باشد؛ چون ما ايمان داريم تمام كساني كه محصولات ما را انتخاب مي‌كنند افرادي خوش‌ذوق، هنردوست و مشكل‌پسند هستند. به همين دليل شركت زعفرانيه امكاناتي فراهم كرده است كه مشتريان خارج از كشور نيز مي‌توانند محصول موردنظر خود را از فروشگاه آنلاين خريداري كنند و محصول براي آن‌ها ارسال خواهد شد.
چرا زعفران هديه دهيم؟
هديه‌دادن يكي از سنت‌هاي زيبايي است كه مي‌تواند موجب استحكام روابط بين انسان‌ها شود. همه ما دوست داريم براي افراد خاص هداياي خاصي تهيه كنيم. پك هديه زعفران كادويي شركت زعفرانيه، از آن دسته هداياي منحصربه‌فرد و ويژه‌اي است كه مي‌تواند هركسي را شگفت‌زده كند. بسته‌بندي زيبا و منحصربه‌فرد با متعلقات مينياتوري داخل جعبه (زعفران، هل، هاون زيباي مينياتوري و گل محمدي) حقيقتاً مي‌تواند يك هديه شگفت‌انگيز و فوق‌العاده باشد. علاوه بر زيبايي و خاص بودن پك‌هاي زعفران كادويي، خواص شگفت‌انگيز زعفران بر كسي پوشيده نيست. خواص دارويي، سلامتي، عطر و بوي دلكش زعفران اصل ايراني همگي در پك‌هاي كادويي زعفران جمع شده‌اند تا دنيايي از زيبايي و ظرافت را به عزيزان خود هديه دهيد. كلمه كليدي اصلي: زعفران كادويي
باكس هديه زعفران
داراي اصالت و كيفيت ايراني از رويه پك هاي زعفران كادويي تا طرح هاي استفاده شده در آن و همچنين زعفران اصيل داخل پك هديه همگي حس اصالت و ايراني بودن هديه را تداعي مي‌كند.
جعبه هديه زعفران
اين هديه غير تكراري و يونيك است. از مشكلات هداياي سازماني و شركتي تكراري بودن آن ها است. سررسيد، فلش مموري و ... همگي تكراري و غير جذاب هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۳۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

قيمت زعفران


فروشگاه آنلاين زعفرانيه ، مركز تخصصي زعفران و هداياي تبليغاتي نفيس و خاص
براي كسب اطلاعات و مقايسه و انتخاب و خريد انواع زعفران و هداياي تبليغاتي و سازماني، زعفرانيه يك مرجع معتبر و به روز است كه طي اين سالها، رزومه اي درخشان و قابل افتخار ايجاد كرده است.

از طلاي سرخ تا انواع پك ها و هدايا و لوازم بسته بندي در زعفرانيه

در زمينه زعفران و هل و ملزومات بسته بندي و انواع باكس و پك و جعبه، هرآنچه كه باب ميل شما باشد با برترين كيفيت مي‌توانيد به راحتي در فروشگاه آنلاين زعفرانيه با مناسب ترين قيمت، انتخاب و خريد نموده و به راحتي درب منزل يا محل كار دريافت نماييد.

تمام ايران

هر جاي اين سرزمين سبز و آباد كه باشيد براي كسب اطلاع از قيمت روز انواع زعفران و هل، خريد زعفران قائنات و بررسي بهترين هداياي نفيس و اصيل ايراني و صادرات به سراسر جهان، زعفرانيه محصول و آموزش و خدماتي براي شما دارد كه صميمانه به شما تقديم مي‌كند.

زعفران، زَرپَران، زفران، طلاي سرخ يا گرانقيمت ترين ادويه جهان؟! در زعفرانيه، اصالت مهمتر از نام است.

از زعفران دخترپيچ گرفته تا خريد زعفران سرگل و نگين و سوپرنگين اتويي كه دستچين شده از مزارع استان خراسان است در زعفرانيه به راحتي و در حجم هاي مختلف قابل عرضه است. تمام اين محصولات داراي علامت استاندارد و نشان سيب سلامت است. براي خريد زعفران عمده در زعفرانيه، زعفران در وزن هاي مختلف . ظروف متنوع وجود دارد. تمام زعفران هاي زعفرانيه، تا هفت روز ضمانت طلايي بازگشت دارد كه خاطري آسوده براي خريد شما فراهم مي‌كند. براي اطلاع از قيمت زعفران عمده به صورت روزانه از وبسايت زعفرانيه استفاده كنيد كه هر روز قيمت ها به روزرساني خواهد شد.

هداياي تبليغاتي و سازماني ؛ از پك هاي زعفران و هل تا جعبه هاي دمنوش و آجيل و خشكبار

براي مناسبت هاي مختلف و از اين لحظه به بعد نيازي به صرف وقت و انرژي و هزينه و نهايتا كلافگي نيست. فقط كافيست وارد سايت زعفرانيه دات كام شويد. از بين صدها طرح و مدل، اقدام به خريد پك هديه زعفران كادويي نماييد،همچنين ازبرند يا لوگو يا متن دلخواهتان مي توانيداستفاده كنيد براي درج بر روي پلاك طلايي و زيبا و در نهايت سفارشتان را بصورت شيرينگ شده و در بسته بندي مناسب و ايمن دريافت نماييد.

قوطي هاي فلزي و پاكت هاي مقوايي

بسياري از اصناف براي بسته بندي زعفران، هل و ساير خشكبار و ادويه جات نياز به ملزومات بسته بندي دارند. براي خريد قوطي فلزي و ملزومات بسته بندي مي توانيد با قيمت هاي رقابتي و كيفيتي ايده آل در طرح هاي مختلف در فروشگاه اينترنتي زعفرانيه به راحتي و صرفا با چند كليك جستجو وخريد كنيد.

قيمت روز زعفران و هل

شركت زعفرانيه بستري را فراهم كرده كه در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به صفحه قيمت روز زعفران و هل به راحتي بتوانيد قيمت زعفران عمده، قيمت روز زعفران بسته بندي ، قيمت روز زعفران سي ده و قيمت روز هل را مشاهده و بررسي نماييد.

صادرات زعفران  

شركت زعفرانيه با دارا بودن كارت بازرگاني حقوقي معتبر و ساير مجوزها و امكانات لازم و تجربه و تخصص، امكان صادرات انواع زعفران وپك هديه زعفران در وزن ها و تعداد و ابعاد مختلف را دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۳۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

خريد زعفران عمده

بسته بندي زعفران عمده
بسته‌بندي زعفران روش‌هاي متنوعي دارد. ازآنجايي‌كه زعفران يك كالاي لوكس است، اكثر روش‌هاي بسته بندي به صورتي هستند كه جلوه ويژه‌اي به محصول بدهند؛ اما همان‌طور كه مي‌دانيم براي مصرف عمده نيازي به بسته‌بندي شيك وجود ندارد و فقط به‌نوعي از بسته‌بندي احتياج است كه كيفيت زعفران را حفظ كند. در ميان انواع بسته‌بندي‌ها استفاده از دستگاه بسته‌بندي زعفران به‌صورت دوخت دستي ساده‌ترين و ارزان‌ترين نوع بسته‌بندي است. در اين دستگاه قسمت حرارتي خاصي تعبيه شده كه امكان پرس و دوخت پلاستيك را به شما مي‌دهد. اين دستگاه بهترين گزينه براي راه‌اندازي كم‌هزينه‌ترين كارگاه بسته بندي زعفران است و مي‌توان براي بسته بندي زعفران در خانه نيز از آن استفاده كرد. به همين جهت براي بازارهاي عمده و ارزان قيمت مناسب است. ضمناً توجه داشته باشيد كه برچسب‌هاي روي بسته‌بندي‌ها استانداردهاي لازم را داشته باشند.

در آخر مي‌توان گفت خريد زعفران عمده درصورتي‌كه به موارد گفته شده در مورد اصل بودن آن توجه كنيد و از منابع معتبر خريد كنيد، به نفع شما خواهد بود. برخي از عمده‌فروشان زعفران، زعفران را خريداري كرده و مدت طولاني آن را انبار مي‌كنند كه اين امر نه‌تنها به ضرر كشاورز است؛ بلكه باعث كهنه شدن زعفران شده و زعفراني كه عرضه مي‌كنند كيفيت لازم را ندارد.
خريد اينترنتي زعفران عمده
مهم است كه از يك مركز عمده‌فروشي معتبر كه شرايط نگهداري خوب و مناسب را براي اين محصول فراهم آورده است، خريداري كنيد. فروشگاه اينترنتي زعفرانيه سال‌هاست كه در زمينه خريد و فروش زعفران خوش رنگ ولعاب و باكيفيت فعاليت دارد و يكي از بزرگ‌ترين نمايندگي‌هاي فروش عمده زعفران در صنايع غذايي در ايران است كه اين محصول را در بالاترين كيفيت موجود در اختيار شما قرار مي‌دهد. فروش زعفران از جمله كارهايي است كه به‌سادگي توسط هر فردي صورت نمي‌گيرد؛ چرا كه نيازمند نظارت مستمر، دقت بالا و تجربه زياد است.

فروشگاه زعفرانيه قادر به فروش و تحويل عمده زعفران براي صنايع غذايي و ديگر حوزه ها در كوتاه‌ترين زمان است؛ اگر به دنبال برندي خوشنام و معتبر هستيد مي‌توانيد روي ما حساب كنيد. شركت زعفرانيه براي ايجاد ارتباط مستقيم بين توليدكنندگان و مصرف‌كنندگان نهايي زعفران تأسيس شده است؛ بنابراين، ما قادر به ارائه زعفران تازه و اصيل ايراني با قيمت مناسب هستيم و به لطف استفاده از خدمات پيك پيشتاز و معتمد در اين شركت، آن را در مكان مدنظر شما تحويل دهيم. بدون شك ما زعفران ايراني را در مقايسه با ساير فروشگاه‌هاي آنلاين يا آفلاين زعفران با كمترين قيمت ارائه مي‌دهيم؛ بنابراين، اگر قيمت كمتري پيدا كرديد، به ما اطلاع دهيد.

كليه محصولات زعفرانيه را در آدرس اينترنتي www.zafferanieh.com مي‌توانيد مشاهده كنيد. ما با بهره‌گيري از كارشناسان خبره، محصولي مرغوب و بي‌عيب‌ونقص را خريداري مي‌كنيم و به طور كاملاً بهداشتي، در شرايطي مناسب آن را نگهداري مي‌كنيم تا از كيفيت آن كاسته نشود. شما مي‌توانيد از طريق واتس‌اپ يا به طور تلفني با همكاران ما در زعفرانيه تماس حاصل فرماييد و ميزان زعفران درخواستي خود را سفارش دهيد. براي اطمينان از تشخيص زعفران اصلي و رنگ‌دهي محصول زعفران ما مي‌توانيد ميزاني را به‌عنوان تست سفارش دهيد و بعد از اطمينان از جنس محصول، خريد خود را تكميل كنيد. علاوه بر اين، ما سعي مي‌كنيم اطلاعات مفيدي در مورد كاربردهاي زعفران در آشپزي، پزشكي، مسايل بهداشتي و غيره به شما بدهيم.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۶:۵۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)