زعفران زعفران .

زعفران

پک هدیه

ویژگی‌های پک ‌های هدیه زعفران
هیچ موفقیتی بی‌دلیل نیست. شرکت زعفرانیه برای دستیابی به این میزان از اعتماد مصرف‌کنندگان فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرده و با جمعی از بهترین متخصصان و طراحان در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند. در حقیقت شرکت زعفرانیه با شعار احترام به حقوق مصرف‌کننده و اعتلای نام ایران و ایرانی، تیمی گلچین از متخصصان را در اختیار دارد. کارشناسان مواد غذایی، طراحان هنری و همه دست‌اندرکارانی که در مجموعه زعفرانیه مشغول به کار هستند تلاش می‌کنند محصولی ناب و ارزشمند عرضه کنند. محصولی که نه‌تنها ارزش طلای ناب قائنات را داشته باشد؛ بلکه لایق تمام مصرف‌کنندگان ایرانی و خارجی باشد؛ چون ما ایمان داریم تمام کسانی که محصولات ما را انتخاب می‌کنند افرادی خوش‌ذوق، هنردوست و مشکل‌پسند هستند. به همین دلیل شرکت زعفرانیه امکاناتی فراهم کرده است که مشتریان خارج از کشور نیز می‌توانند پک هدیه زعفران را از فروشگاه آنلاین خریداری کنند و محصول برای آن‌ها ارسال خواهد شد.
چرا زعفران هدیه دهیم؟
هدیه‌دادن یکی از سنت‌های زیبایی است که می‌تواند موجب استحکام روابط بین انسان‌ها شود. همه ما دوست داریم برای افراد خاص هدایای خاصی تهیه کنیم. پک هدیه زعفران کادویی شرکت زعفرانیه، از آن دسته هدایای منحصربه‌فرد و ویژه‌ای است که می‌تواند هرکسی را شگفت‌زده کند. بسته‌بندی زیبا و منحصربه‌فرد با متعلقات مینیاتوری داخل جعبه (زعفران، هل، هاون زیبای مینیاتوری و گل محمدی) حقیقتاً می‌تواند یک هدیه شگفت‌انگیز و فوق‌العاده باشد. علاوه بر زیبایی و خاص بودن پک‌های زعفران کادویی، خواص شگفت‌انگیز زعفران بر کسی پوشیده نیست. خواص دارویی، سلامتی، عطر و بوی دلکش زعفران اصل ایرانی همگی در پک‌های کادویی زعفران جمع شده‌اند تا دنیایی از زیبایی و ظرافت را به عزیزان خود هدیه دهید. کلمه کلیدی اصلی: زعفران کادویی
باکس هدیه زعفران
دارای اصالت و کیفیت ایرانی از رویه پک های زعفران کادویی تا طرح های استفاده شده در آن و همچنین زعفران اصیل داخل پک هدیه همگی حس اصالت و ایرانی بودن هدیه را تداعی می‌کند.
جعبه هدیه زعفران
این هدیه غیر تکراری و یونیک است. از مشکلات هدایای سازمانی و شرکتی تکراری بودن آن ها است. سررسید، فلش مموری و ... همگی تکراری و غیر جذاب هستند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۹:۰۶ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)